Urville

Oj, nu var det längesedan jag gjorde ett inlägg. Efter dryga två veckors bloggade kan jag väl snabbt konstatera att jag inte hade samma genomslagskraft som Carl Bildt hade när han satte igång, men att jag ändå haft en hel del besökare. Kul.

Har senaste veckan haft OTROLIGT mycket att göra och helt enkelt inte orkat med någonting egentligen... mer än att skaffa ny dator.

Samtidigt måste jag propagera för en helt otrolig fransk kille vid namn Gilles Trehin som skapat sin egen stad, helt komplett med allt en miljonstad behöver, men fortfarande bara i fantasin. Kolla gärna in hans sida om Urville, det är helt fantastiskt. Det gick ett program på SVT för en tid sedan som handlade om honom, där man fick se hur han arbetade och hur han tänkte kring sitt "livsverk".


Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0