The Human Centipede

Emellanåt varnas man för att se filmer som är ovanligt äckliga och otäcka. Så var fallet med The Human Centipede... men självklart struntade jag i det. Nu visade det sig att skräcken i just den här filmen kröp långt in under skinnet på mig och har sedan dess vägrat släppa taget. Fy fan vad äcklig den var.

Okej. Storyn är ganska simpel. En galen vetenskapsman vill bygga en mänsklig tusenfoting genom att sy ihop människors munnar och rövhål. Så långt är allt okej. Inte så hemskt egentligen. Men, ja, så börjar han göra det i filmen. Och sedan börjar han träna sin mänskliga tusenfoting. Ja, det fortsätter, men jag orkar inte berätta mer... jag börjar må illa.

Problemet som uppstår är att jag inte har den blekaste aning om vilket betyg jag ska ge den här jävla rullen. Tja, jag antar att den mer än väl uppfyllde mina förväntningar, vilket ju ger ett högt betyg.


Monstertomtens betyg:


Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0