Twilight: New Moon

Ja, vad ska man säga.

"Frugan tvingade mig!"

Eller inte...

Hur som helst är det här värsta fallet av tonårsångest blandat med allt dåligt som någonsin beblandat sig med film. Jag vet, jag vet. Några tycker att filmen är helt fantastisk tack vare den underbart vackra och förföriske Robert Pattison... men då får de tycka det och samtidigt vara rejält lurade att se en av historiens sämsta filmer.


Monstertomtens betyg:

Postat av: MANDRAGORA | kattägd narcissistisk vegetarian

Men för i helvete. Lägger du den här under romantik? Är det rätt genre? Nog för att det absolut inte är skräck eller thriller eller vad som helst. Jag kunde inte ens skratta åt eländet.



En av de sämsta filmerna någonsin ja.

2010-02-20 klockan 23:34:11
Länk: http://shakti.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0