Starcraft #1-7

Nu har jag haft den fantastiska turen att vara en av de lyckliga ägarna till en Starcraft 2 Beta-nyckel. Således har jag även smygtittat på lite annan merchandise som finns kring detta populära trademark. DC:s Starcraft-serie är en av dessa produkter och även om serien lämnar mycket i övrigt att önska tillfredställer den min Starcraft-hunger.

Storyn kretsar kring ett gäng mercenaries som får det svåra uppdraget att leta reda på och eliminera Jim Raynor, en av hjältarna från det ursprungliga Starcraft-spelet. Det är helt okej teckningar och en story som gör sitt, det vill säga bär upp själva Starcraft-världen. Men jag saknar den action och sci-fi-känsla som finns i spelet. Det här blir mest en Star Wars-kopia, om än en bra sådan.


Monstertomtens betyg:


Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0