Aliens vs. Predator Requiem

Jag älskar både Alien- och Predator-filmerna. Dessutom har jag gillat AvP både som datorspel och i serietidningsform. Därför undrar jag bara ett stort VARFÖR!?! Varför tramsar man bort ett så bra koncept. Den första AvP-filmen var ganska kass, men den gick att se. Med Lance Henriksen som Bishop Weyland och den häftiga scenen med predators högst upp på en pyramid fick i alla fall jag mitt lystmäte mött. Alien vs. Predator Requiem har verkligen ingening. Actionscenerna suger, storyn är totalt obefintlig och skådespelarisatserna är så usla att man mår illa. Lite tramsiga predator-prylar gör mig knappast nöjd.

Ja, hela jag mår lite illa och gråter en skvätt någonstans djupt inne i själen. Varför har man förstört AvP? Varför?

Monstertomtens betyg:


Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0