Morden i Midsomer - Skrivet i blod

image138Jag har sett min beskärda del av Morden i Midsomer, framförallt tack vare min älskade sambos stora kärlek för serien. Nu när några stora kvällstidningar ger ut de fyra första säsongerna på DVD börjar självklart bokhyllan fyllas på med film efter film.

Skrivet i blod är den andra filmen i första säsongen och en av de ruggigaste och bästa avsnitten jag någonsin sett. Handlingen utspelar sig kring en liten författarcirkel fylld med märkliga och excentriska män och kvinnor. När en välkänd författare bjuds in för att hålla en föreläsning flyter mörka hemligheter sakta mot ytan.


Monstertomtens betyg:
image88

Postat av: Jana

Äntligen börjar du förstå hur bra Midsomer är! : )

2008-01-19 klockan 15:20:17
Länk: http://kirkemandragora.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0