Bridge to Terabithia


Från "Teamet bakom Narnia" kommer här en ny fantasifilm baserad på en "älskad bok". Jag är sedan många många år tillbaka ett stort fan av C S Lewis och även om nyfilmatiseringarna inte riktigt hålelr den kvalitet jag hoppats på är de i alla fall njutbara. Road to Terabithia är en långdragen kärlekshistoria mellan en spattig tjej som klär sig kontigt och en förbaskat tåkig pojke. Tillsammans fantiserar de ihop några specialeffekter och sedan dör hon.

Hepp...

Det är väl som så att jag helt enkelt har blivit för gammal. Men fy, vilken tråkig film. Jag satt bara och väntade på alla fantastiska landskap och äventyr. Men de kom aldrig.Se hellre gamla goda Den oändliga historien och lämna sådan här skitfilm i soptunnan där den hör hemma.

Monstertomtens betyg:


Namn:
Kom ihåg mig!
Länk:

Kommentar:

RSS 2.0